اخبار

چرا ما عاشق ژل آلوئه ورا ابدی هستیم ؟

ما به خوشحالی اعلام می کنیم که محصول پرچمدار ما، ژل آلوئه ورا forever ، جایزه نقره‌ای برنده بهترین محصول آلوئه ورا را در جوایز جهانی زیبایی سبز سال ۲۰۲۳ کسب کرده است.

ما به اختصاص بهترین منابع طبیعت برای سلامتی و زیبایی می پردازیم و آنها را با شما به اشتراک می گذاریم، بنابراین ژل آلوئه ورا forever برای سال‌ها محصول محبوبی برای ما بوده است.

مزایای برتر:

  1. شامل ۹۹.۷٪ ژل داخلی برگ آلوئه ورا است.
  2. حمایت از سلامت گوارش و هضم
  3. شامل ویتامین C که به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می کند
  4. عالی برای پوست
  5. به متابولیسم عملکرد طبیعی انرژی کمک می کند

درباره جوایز جهانی زیبایی سبز

با بیش از ۶۵۰ اثر برای سال ۲۰۲۳، این جایزه به بزرگترین جوایز زیبایی سال تبدیل شده است.

جوایز همچنین بر روی مواد تشکیل دهنده پایدار و کاهش تأثیر بر محیط زیست تمرکز دارند: هر دو موردی که فوراور در مورد ژل آلوئه ورا فوراور ما به آنها افتخار می کند.

 

دلایلی که ژل آلوئه ورا فوراور ما برنده نقره شد
در مزارع آلوئه ما، Forever اکنون از سیستم قطره‌ای استفاده می‌کند که گیاه آلوئه را شناسایی می‌کند. این امر از زمان اجرا مصرف آب ما را به شدت کاهش داده است
به جای هدر دادن تقریباً ۳۰۰۰۰ کیلوگرم پوست زباله، آن را آسیاب کرده و به عنوان کود طبیعی در خاک قرار می دهیم. ما برای هیچ یک از گیاهان آلوئه خود از کودهای شیمیایی استفاده نمی کنیم
بزهای آلوئه معروف ما مزارع را به طور طبیعی بارور می کنند
مزارع آلوئه همیشه بیش از پنجاه میلیون گیاه آلوئه ورا را در خود جای داده است، بنابراین این مزارع در طول عمر خود زمین را از میلیون ها تن CO2 پاک می کنند.
ما به موفقیت خود در به دست آوردن جایزه جهانی زیبایی سبز برای ژل آلوئه ورا فوراور خود افتخار می کنیم، اما در اینجا متوقف نمی شویم. زیرا ما می دانیم که همیشه در این زمینه جا برای پیشرفت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *