اخبار

راه حل های تجدید پذیر فوراور

راه حل های تجدید پذیر فوراور

در تمامی مراحل این فرایند ، فوراور همچنان به شیوه ها گوناگون ، نوآوری و زیست تجدیدپذیر را در صدر اولویت های خود قرار خواهد داد :
  • همه آب های به کار رفته برای شستشو و پاکسازی آلوئه ورا های ما ، دوباره به مزارع کشت خودمان برخواهد گشت تا به صرفه جویی در مصرف آب کمک شود.

 

  • بیش از ۲۰ میلیون گیاه آلوئه ورایی که ما در مزارع خود پرورش میدهیم ، توانسته اند که زمین را از حیث وجود میلیون ها تن گاز کربن دی اکسید پاک کنند.
  • آلوئه ورای آمریکا ، هشت سال به طور پیاپی دریافت کننده جایزه شست آبی بوده است ، که تصدیق بر این مدعاست که این شرکت تمامی شروط پیش نیاز دولتی و ایالتی مبتنی بر حذف الاینده ها محیط زیستی احتمالی را رعایت کرده است.
  • آلوئه ورای آمریکا ، تاییدیه ی سازمان میان کشوری استاندارد سازی یا همان ایزو را دریافت کرده است. ( دارای گواهی نامه های ایزوی استفاده ی بهینه از آب و انرژی ، کیفیت ، حمایت از محیط زیست ، امنیت شغلی ، وصلاحیت آزمایشگاهی است)
  • آلوئه ورای آمریکا به دلیل بازیافت پسماند های تولیدی اش و اجرای برنامه های به حداقل رسانی آلودگی ، هشت سال توالی جایزه ی پی-۲ را از هیئت ارتقای محیط زیست تگزاس دریافت کرده است. فوراور دایرکت اندازه جعبه های مورد استفاده در بخش بسته بندی را کاهش داده ، به جعبه هایی روی آورده که ۸۵ درصدشان را مواد بازیافتی تشکیل میدهند ، و از پرکننده های کاغذی به جای پرکننده های پلاستیکی استفاده میکنند.
  • شرکت فوراور ، بسته بندی ژل آلوئه ورای فوراور انحصاری خود را به بطری های پت ( پلی اتیلن ترافثالات – نوعی پلاستیک که صد در صد قابلیت بازیافت دارد ) تغییر داده است. و همچنین بطری هایی که ما استفاده میکنیم ، بیش از ۵۰ درصدشان از مواد بازیافتی حاصل از بطری های دریافت شده از مشتریان ساخته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *