اخبار

از کاشت و تولید به مصرف شما

از کاشت و تولید به مصرف شما.

شرکت فوراور ، که ” از کاشت و تولید به مصرف شما. “  را سرلوحه ی کاری خود قرارداده است ، بزرگترین تولید کننده فرآورده های آلوئه ورا در جهان است. ما با در اختیار داشتن بیش از ۷۵۰۰ جریب زمین زراعی ( بیش از ۳۰۳۵ هکتار ) در تگزاس و جمهوری دومنیکن ، ۲۰ میلیون بوته آلوئه ورا را کشت نموده و به طور میانگین ، سالانه ۶۰ میلیون پوند آلوئه را تولید میکنیم. که پس از برداشت به واحد های تولیدی ما فرستاده میشوند.

 

ما تنها گونه آلوئه باربادنسیس میلر را ، که بیشترین ارزش غذایی نسبت به دیگر گونه های آلوئه را دارد ، کشت و برداشت میکنیم.

 

از ۲۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح ، مردم از خواص آرام بخش این گیاه آگاه بودند و به این دلیل آز آن استفاده میکردند. مایه شگفتی هم نیست. آلوئه ورا ترکیبات موثری دارد که بدن انسان را از درون و بیرون تغذیه مینماید. ژلی که از برگ های درونی گیاه بدست می آید ، به واسطه خواص گوناگون خود که از کمک به هضم غذا و افزایش سطح انرژی طبیعی بدن شروع شده و به حفظ و شادابی و سلامت پوست ختم میشود ، در کانون همه فعالیت هایی است که ما در فوراور انجام میدهیم.

به همین خاطر است که ما همه اجزای فرآیند فرآیند تولید را که شامل مزارع آلوئه را ، کارخانه های تولیدی ، واحد های پژوهش و توسعه ، آزمایشگاه های کنترل کیفیت ، شبکه های تحت تملک ماست ، به شکل کامل در اختیار داشته ، و حقیقتا از عبارت ” از کاشت و تولید به مصرف شما. “ جامه عمل پوشانده ایم.

 

کشت گیاه آلوئه ورا

آلوئه ورا های تحت کشت ما ، هر کدانم به دقت پرورش داده شده اند و هنگامی که برگ هایشان پس از گذشت یکسال به قدر کافی رشد نمود ، به دست کارکنان ما برداشت میشود.

لیونل مسا ، مدیر عملیاتی این شرکت گفته است : ” ما تنها زمانی برگ های گیاهانمان را میچینیم که به قدر کافی رشد نموده باشند. این کار سبب میشود پس از طی شدن همه این مراحل تولید ، بیشترین مقدار از ژل خالص آلوئه ورا و مواد مغذی همراه با آن را بدست آوریم. چیدن برگ ها با دست مارا قادر میسازد با کیفیت ترین آلوئه ورا را برای فرآوری محصولاتمان به کار ببریم.

این برگ ها پس از جیده شدن از گیاه ، به یک ایستگاه فرآوری مستقر در محل انتقال داده شده و در آنجا پیش از جدا سازی و استخراج شیره یا ژل ، دو بار پشت سر هم شسته میشوند.این کار به منظور جداسازی کامل پوسته برگ ، انجام میشود ، به طوری که تنها ژل مغذی درون برگ باقی بماند.

سپس ژل آلوئه ورا از چندین و چند جایگاه کنترل کیفیت عبور داده شده و پیش از ورود به یک محفظه ضد عفونی شده برای فرآوری شدن ، هر گونه ناخالصی موجود در آن به طور کامل جدا میشود. تمامی این مراحل ظرف ظرف شش ساعت پس از چیده شدن برگ ها انجام میشود تا خواص مغذی آلوئه ورا از بین نرود.

در ظی فرآوری آلوئه ورا در این محفظه ، به آلوئه ورا توسط دستگاهی خاص گرما تابانده میشود تا علاوه بر حفظ خواص و تازگی ، میزان نا خالصی موجود در آن بدون اضافه کردن هر گونه مواد نگه دارنده کاهش یابد. ثابت شده است که فرآوری آلوئه ورا به این صورت ، باعث میشود که میزان ویتامین باقی مانده در آن به نسبت روش های دیگر ، ۳۰۰ درصد بیشتر باشد. پس از این مرحله ، ژل حالص آلوئه ورا به صورت فله ای در کیسه های بزرگ بسته بندی شده و به کارخانه های تولیدی ما ارسال میشود.

 

فرمول بندی محصول

آلوئه ورا آمریکا (AVA) به عنوان کانون تولیدی ما برای رسیدگی به امور مربوطه در امور جهانی است. در اینجاست که فرآیند تولید و پایه ریزی بسیاری از محصولات ما آغاز میشود. این مجموعه که مطابق با علم روز ساخته شده است ، دارای پیشرفته ترین فناری های تولیدی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، و واحد های پژوهش و توسعه لازم برای تولید آن دسته از نوشیدنی ها و لوازم آرایشی است که ژل حالص برگ های آلوئه ورا ، پیش نیاز ساختشان محسوب میشود.

به عنوان بخشی از این فرآیند ، هنگامی که ژل گرفته شده از برگ درونی آلوئه ورا را به واحدهای تولیدی میرسد ، مورد آزمایش قرار میگیرد تا معلوم شود که با معیار های تولیدی شرکت مطابقت دارد یا خیر !

سپس برای بار دوم مورد تابش گرما قرار میگیرد. در این جاست که این فرمول ، روانه خط بسته بندی میشود. پس از آن که امور مربوط کنترل و بازرسی کیفیت انجام شد ، مجصولات ما آماده فرستاده شدن میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *